ahl

Direktlänk till inlägg 10 februari 2007

Första inlägget!

Av Ahl - 10 februari 2007 20:30

Jadå, då sitter man här på jobbet!En lugn och skön lördagskväll, lyssnar på radion som spelar sändningen från melodifestivalen och nu är det Lustans lakejer som strömmar ur och jag sitter här och myser på min pall och med AVIS datorn som rullar på i den vanliga snigelfarten men jag kan klara mig med det så länge den bara tar mig ut på internet! Yeyy!Jahaja, ska man försöka sig på att blogga lite, kanske kan ge mig lite mer att göra när man står här vid datorn på kvällarna? Kanske kan ge min audiens en liten kort läsning om min dag! Ja, vad ska man säga om dagen, inte så mycket mer än att jag och Janni vaknade upp i morse, käkade lite frulle innan jag körde henne till jobbet klockan två. Sen var det in emot staden som gällde där jag mötte upp med brorsan och körde honom ner till stan där han skulle ha nya fotbollsskor. Samtidigt träffade man Mange, Mårten och tjockisen Edde! :P [ Neee Edde, du är inte tjock! Haha ]Sedan efter att jag lämnat Hampus igen mötte jag upp med grabbarna som satt på pizzeria Torino och käkade. Tog mig en slice och växlade några ord innan det var dags att köra till jobbet. Ja och efter en drös med biltvättar så har det nog nu äntligen lugnat ner sig! Skönt, hoppas alla sitter hemma och kollar på melodifestivalen, sitter skönt i sina soffor och inte vill komma hit! Jag trivs rätt bra som det är nu! :)Fortsätt gärna titta in på min blogg och läs om mina underbara ädventyr här på Statoil och vill du komma hit och hälsa på så är det Statoil på Garnisonsgatan 2, ja där vid djursjukhuset och Bildeve! ;)23:50Så ja, då var det alldeles strax dags att stänga här.Slå igen bommarna och köra hem för kvällen!Sen är det dags imorgon igen klockan tre!Hörs igen då!!Nattinatt!

 
 
Ingen bild

Janni

10 februari 2007 21:26

Puss.. söt blogg du har! :)

 
Janni

Janni

10 februari 2007 22:46

Ich dich auch gelöven ;)

http://jannipanni.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ahl - 17 mars 2007 10:31

[ På bilden: Maja liggandes på fönsterbrädan där hemma! ] Lilla Vince, ja, fått feber och är sjuk. Han ligger där nu i soffan på fällen och sover med Maja intill. Jag sitter här på stolen, skriver och tittar på South Park! Det var ett ganska br...

Av Ahl - 6 mars 2007 12:15

Jahaja, då var det tisdag idag igen! Imorgon var det dags att jobba igen då! Nu sitter jag hemma hos Mange och skriver. Målaren står där hemma och håller på med vardagsrummet som ska bli klart idag! Ska bli skönt att få sätta tillbaka allt ikväl...

Av Ahl - 24 februari 2007 19:28

Ja, då står man här igen. Ännu en kväll på jobbet! Sofie här på jobb skulle tydligen ha tenta idag och därför bollade vi runt lite med tiderna så jag fick denna. Aldrig fel med lite extra arbete. Janni är hemma och förbereder sig för att gå ut o...

Av Ahl - 21 februari 2007 15:04

[ På bilden: Ja, det är väl uppenbart. Min student 2005! Inte trodde man väl att man skulle sakna skolan men visst, lite sorgligt är det. Skolan har ju trots allt sina fördelar och roliga stunder när den inte suger! Hah! ] Ja då är man väl snar...

Av Ahl - 16 februari 2007 16:56

[ På bilden: En gammal bild på mig, ja, när kan det vara ifrån? Det var inte igår iallafall! ] Jahaja, första dagen på denna korta ledighetsperiod! Härligt och avslappnande! Vaknade lagom sent och så gick Janni och jag upp från sängen, åt li...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards