ahl

Direktlänk till inlägg 12 februari 2007

Grattis på mig!

Av Ahl - 12 februari 2007 15:38

Ja då var man äldre, ett helt år!WOW!Jahaja, står på jobbet idag igen men ska försöka komma härifrån lite tidigare! Får se hur det blir med det när de två som sa att de kanske skulle hoppa in inte kan.Eller ja, Lisa kunde inte och Christoffer får jag inte tag på!Adjö!

 
 
Bluemaple Tree

Bluemaple Tree

13 februari 2007 16:29

STORT grattis i efterskott :-D

http://blueberrytequila.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ahl - 17 mars 2007 10:31

[ På bilden: Maja liggandes på fönsterbrädan där hemma! ] Lilla Vince, ja, fått feber och är sjuk. Han ligger där nu i soffan på fällen och sover med Maja intill. Jag sitter här på stolen, skriver och tittar på South Park! Det var ett ganska br...

Av Ahl - 6 mars 2007 12:15

Jahaja, då var det tisdag idag igen! Imorgon var det dags att jobba igen då! Nu sitter jag hemma hos Mange och skriver. Målaren står där hemma och håller på med vardagsrummet som ska bli klart idag! Ska bli skönt att få sätta tillbaka allt ikväl...

Av Ahl - 24 februari 2007 19:28

Ja, då står man här igen. Ännu en kväll på jobbet! Sofie här på jobb skulle tydligen ha tenta idag och därför bollade vi runt lite med tiderna så jag fick denna. Aldrig fel med lite extra arbete. Janni är hemma och förbereder sig för att gå ut o...

Av Ahl - 21 februari 2007 15:04

[ På bilden: Ja, det är väl uppenbart. Min student 2005! Inte trodde man väl att man skulle sakna skolan men visst, lite sorgligt är det. Skolan har ju trots allt sina fördelar och roliga stunder när den inte suger! Hah! ] Ja då är man väl snar...

Av Ahl - 16 februari 2007 16:56

[ På bilden: En gammal bild på mig, ja, när kan det vara ifrån? Det var inte igår iallafall! ] Jahaja, första dagen på denna korta ledighetsperiod! Härligt och avslappnande! Vaknade lagom sent och så gick Janni och jag upp från sängen, åt li...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards