ahl

Direktlänk till inlägg 11 februari 2007

Andra inlägget! ( Vadå, det blir ju det! )

Av Ahl - 11 februari 2007 17:11

Ja, då var det dags igen. Min kollega Lisa gick precis hem, eller ja, cyklade tror jag till och med att hon gjorde och nu står jag här bakom disken på Statoil precis som gårdagen! En seg avslutning på min sista dag som tjugoåring! Avslutar den med att stänga ner här midnatt och ta mig hemåt med trotjänaren!! (Bilen då!)Än så länge är det ganska okej med folk här, det är klart och härligt ute men däremot kallt och aningen blåsigt. Hoppas att folk väljer inomhusvärmen framför den värme som vi har att erbjuda här! Inte så att jag vill göra chefen ledsen med förlorade intäkter men ja, folk kommer när de kommer! Jag vill ju dra in pengar för macken, det är mer så att jag bara är så trött på att stå här och dega på kvällen och vänta på att saker ska hända!Så där med det så avslutar jag för nu, så får vi se lite senare om jag skriver några rader om hur det går för mig och hur min kväll fortskrider!Tjuhuuu!!...19:21Oj oj oj, sätter i mig en liten energidryck för att se till att jag vaknar upp lite! Ricardo var här alldeles nyss, lånade med sig en film och nu sitter jag åter här igen vid datorn! Imorgon hoppas jag på att Comhem-modemet anländer så vi kan hämta ut det, koppla in det och surfa loss!! Wow, det ska bli så härligt med internet hemma nu, dessa två månaderna sedan vi flyttade in har det varit segt att vara hemma själv när man inte kan surfa! Ligga och surfa med mobilen har det väl fått bli lite men ja, det suger! Hahaha..Hörs senare!21:00Händer fortfarande ingenting, kunderna blir färre och färre. Oj fan nu kommer nån!Wow, trodde man inte! Hehe!Oj, en cocio och påfyllning till mobilen,nu är jag helt slut efter dessa svåra uppgifter!Aja, tooodiiloo!!23:50Sådär ja gott folk, då börjar arbetspasset lida mot sitt slut. En kund på den senaste timmen, så nu är jag fullkomligt slut!! :)Önskar er en god natt och på återseende!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ahl - 17 mars 2007 10:31

[ På bilden: Maja liggandes på fönsterbrädan där hemma! ] Lilla Vince, ja, fått feber och är sjuk. Han ligger där nu i soffan på fällen och sover med Maja intill. Jag sitter här på stolen, skriver och tittar på South Park! Det var ett ganska br...

Av Ahl - 6 mars 2007 12:15

Jahaja, då var det tisdag idag igen! Imorgon var det dags att jobba igen då! Nu sitter jag hemma hos Mange och skriver. Målaren står där hemma och håller på med vardagsrummet som ska bli klart idag! Ska bli skönt att få sätta tillbaka allt ikväl...

Av Ahl - 24 februari 2007 19:28

Ja, då står man här igen. Ännu en kväll på jobbet! Sofie här på jobb skulle tydligen ha tenta idag och därför bollade vi runt lite med tiderna så jag fick denna. Aldrig fel med lite extra arbete. Janni är hemma och förbereder sig för att gå ut o...

Av Ahl - 21 februari 2007 15:04

[ På bilden: Ja, det är väl uppenbart. Min student 2005! Inte trodde man väl att man skulle sakna skolan men visst, lite sorgligt är det. Skolan har ju trots allt sina fördelar och roliga stunder när den inte suger! Hah! ] Ja då är man väl snar...

Av Ahl - 16 februari 2007 16:56

[ På bilden: En gammal bild på mig, ja, när kan det vara ifrån? Det var inte igår iallafall! ] Jahaja, första dagen på denna korta ledighetsperiod! Härligt och avslappnande! Vaknade lagom sent och så gick Janni och jag upp från sängen, åt li...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards