ahl

Direktlänk till inlägg 24 februari 2007

Jahaja, då var det dags igen!

Av Ahl - 24 februari 2007 19:28

Ja, då står man här igen. Ännu en kväll på jobbet!Sofie här på jobb skulle tydligen ha tenta idag och därför bollade vi runt lite med tiderna så jag fick denna. Aldrig fel med lite extra arbete. Janni är hemma och förbereder sig för att gå ut och här står jag, antingen vid denna datorn här och surfar eller vid den andra datorn här bakom kassan och spelar spindelharpan!Väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan åka hem!Eller ja, får väl se, åker väl hem till Mange och tar det lugnt där hos honom och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan köra ner och hämta Janni vid Tivoli!Och melodifestivalen missar jag, fast ja, jag är inte någon melodifestivalsälskare men visst, lite skoj är det väl! Jag får väl göra som för två veckor sedan när jag stod här då med. Slå på P4 på radion och lyssna på bidragen där! Yey!Näe om man skulle ställa sig vid den andra datorn igen.Lite sugen på en ny omgång spindelharpan!Hörs sen!23:00Ja då sitter man här, sista timmen kvar!Alltid så skönt när man tittar på klockan, ser att om en timme så slutar man och då kan man bara börja räkna ner!Lyssnar på P4 nu, nyheterna som strömmar ut i butiken men annars är det väl lite gammal musik från 50 och 60-talet. Hade P3 på innan men de spelade bara en massa konstig myskomusik, visst, inget fel på det men i en butik kanske det ska spelas lite ja, vanligare musik som folk kan trivas i. Så nu sitter jag här på varuvagnen som jag rullade ut när jag fyllde på oljorna lite. Att jag aldrig tänkt på den tidigare, perfekt höjd att sitta på när man ska parkera ändan här för att blogga och surfa lite! Jag som suttit på den lilla pallen och fått blicka uppåt!Nu får jag bara lalla runt lite, returnera lite dags och kvällstidningar och sedan invänta tolvslaget! Får se om jag får tag på Mange, ska se vad han hittar på ikväll. Tittar väl förbi hos honom såvida han inte ska upp tidigt imorgon eller så. Får väl fördriva tiden på något vis fram till det att jag ska hämta Janni senare ikväll.Aja, vi höres väl senare! Tjuhuu!23:51Dags att stänga alldeles strax!Åh nu kommer en jävla skåpbil! FAN!Jaja! Hörs sen! Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ahl - 17 mars 2007 10:31

[ På bilden: Maja liggandes på fönsterbrädan där hemma! ] Lilla Vince, ja, fått feber och är sjuk. Han ligger där nu i soffan på fällen och sover med Maja intill. Jag sitter här på stolen, skriver och tittar på South Park! Det var ett ganska br...

Av Ahl - 6 mars 2007 12:15

Jahaja, då var det tisdag idag igen! Imorgon var det dags att jobba igen då! Nu sitter jag hemma hos Mange och skriver. Målaren står där hemma och håller på med vardagsrummet som ska bli klart idag! Ska bli skönt att få sätta tillbaka allt ikväl...

Av Ahl - 21 februari 2007 15:04

[ På bilden: Ja, det är väl uppenbart. Min student 2005! Inte trodde man väl att man skulle sakna skolan men visst, lite sorgligt är det. Skolan har ju trots allt sina fördelar och roliga stunder när den inte suger! Hah! ] Ja då är man väl snar...

Av Ahl - 16 februari 2007 16:56

[ På bilden: En gammal bild på mig, ja, när kan det vara ifrån? Det var inte igår iallafall! ] Jahaja, första dagen på denna korta ledighetsperiod! Härligt och avslappnande! Vaknade lagom sent och så gick Janni och jag upp från sängen, åt li...

Av Ahl - 15 februari 2007 19:31

[ På bilden: Jag och lillebror tog bilder när vi skulle skaffa oss fina konton för Deathgame. Vet inte om han pysslar med det längre men jag borde nog kastats ut därifrån vid detta laget tycker jag! ] Jadå, torsdagens arbetspass är nu över, jag si...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards